wtorek, 25 lipca 2017

Dziękuję!

Nawet jeśli połowę tej liczby chcąc nie - chcąc wbiłam sama, to fakty są takie, że mój blog przekroczył w dniu dzisiejszym 20 000 wyświetleń i pękam z dumy!

Nawet jeśli nie komentujecie, nie zaznaczacie swojej obecności, to i tak bardzo Wam dziękuję.

Oczywiście tym tym, którzy są, komentują tutaj lub piszą na fb, dziękuję najbardziej, Wasze wsparcie jest dla mnie ogromną motywacją, to dzięki Wam wciąż chce mi się tworzyć Slutty & The Beast.

Więc czytajcie, piszcie, komentujcie i po prostu bądźcie.

Dziękuję !

villemo
 

14 komentarzy:

  1. Gratulacje, wiem, jak to motywuje! :)

    < mój pierwszy komentarz tutaj >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Borze szumiący cóż za zaszczyt! Serio bardzo się cieszę ;-)

      Usuń
  2. Teraz tylko licze na jakąś niespodziankę z Twojej strony ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórz, twórz, Droga LoveYaoi :). Pozwolę sobie tylko napomknąć, że... mam Twoje całe opowiadanie zapisane w doc'u XD - lubię do niego wracać, a u mnie z netem ostatnio też krucho :(. Archiwizacja tylko i wyłącznie na użytek własny, of koz ;) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje , Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz, pisz! Nawet nie wiesz jak męczę pytaniami "Kiedy rozdział" xD

    OdpowiedzUsuń